Blogi: Vinkki ahdistukseen, levottomuuteen tai jännitykseen

Vinkki tilanteeseen, kun huomaat, että ahdistus, levottomuus tai jännitys meinaa hiipiä mieleen:

* katso ympärillesi ja huomaa 5 eri asiaa, jotka voit nähdä
* 4 asiaa, joita pystyt koskettamaan
* 3 asiaa, jotka voit kuulla
* 2 asiaa, jotka voit haistaa
* 1 asia, jonka voit maistaa

Hiljalleen voit vain todeta, kuinka ahdistuneisuus ja levottomuus väistyvät mielestäsi, kun keskitytkin kaikkeen muuhun ympärilläsi olevaan, kaikilla viidellä eri aistillasi. Sinä voit hallita mieltäsi ja rauhoittua, kun vain haluat.

Tämä on käytännön NLP:tä, jota voit halutessasi myös opiskella lisää sertifioiduissa NLP-valmennuksissa ja -koulutuksissa.

ToSandoo on tukenasi.

 

P.S. Tepsii myös levottomiin lapsiin vaikkapa nukkumaan mennessä. Kysele rauhallisella äänellä ja verkkaisella puherytmillä nuo asiat ja iloksesi voit kokea, kuinka lapsesi iltahötkis laantuu, kun hän alkaa kertoa sinulle hiljalleen omista huomioistaan.

Kerro kaverille

< Edellinen blogi Seuraava blogi>